SOL 36.1 | SPQR


aidonismodels
Instagram


720p (Audio on!)






Hermes Fate - Gay Lover to Cruel Domitian
Selected gay scenes from the TV show "Those About To Die"
(NB: NSFW scenes from TV Show not included in this video)
Hermes: Alessandro Bedetti; Domitian: Jojo Macari 




Synopsis: Those About to Die is an epic drama set in the corrupt world of the spectacle-driven gladiatorial competition, exploring a side of ancient Rome never before told — the dirty business of entertaining the masses, giving the mob what they want most…blood and sport. The series introduces an ensemble of characters from all corners of the Roman Empire [be mindful of some woke BS!] who collide at the explosive intersection of sports, politics, and dynasties. (Peacock)



Disclaimer
If you are the copyright owner of a photograph, video, artwork, text posted to this nonprofit blog and want it removed or credited, please do not hesitate to contact me at mynarrowcorner@gmail.com
and the item(s) will be promptly taken down or credited. Thank you.



Comments

  1. L'antiquité continue à me passionner comme au premier temps d'abord par tous les récits et péplums et puis de manière approfondie en quatrième -on passait de la sixième à la première pendant notre cursus secondaire- avec un professeur d'histoire dur mais juste mais tellement empreint de cette matière qu'on avait envie d'y briller pour le récompenser de nous l'envoyer aussi flamboyante

    ReplyDelete
    Replies
    1. J'ai ADORE mes cours de latin et de grec ancien... Quels beaux voyages intérieurs !

      Delete
  2. hélas mes parents n'ont pas choisi cette option pour moi car mon frère ainé avait abandonné les gréco latine et que comme j'étais un peu doué dans les calculs, ils ont choisi l'option moderne scientifique A( un maximum de math et de sciences quoi) mais comme je cotouais beaucoup d'élèves de latin, je les entendais parler de leur César, Virgile, et réciter du "tityre tu patulae " en plaçant bien les accents ; et puis nous avons eu un professeur de Français qui a estimé que l'histoire romaine devait avoir une part dans notre cursus via les 12 Césars, les deux guerres civiles , etc

    ReplyDelete

Post a Comment

Make my day!

Popular Posts (Last 7 days)