DAY 403 | Narcissus


🏛️Boys of Narcissus🏛️ 
Body confidence and style for industry fashion models (Instagram)





































Check out My Narrow Corner's New Page:

What is YOUR favorite gay movie, and why?

(Help others discover gay movies you like & recommend)
😎










Disclaimer: If you are the copyright owner of a photograph, video, artwork, text posted to this nonprofit blog and want it removed, please contact me at mynarrowcorner@gmail.com and the item(s) will be promptly taken down.

Comments

  1. cela n'a peut être rien à voir avec ce superbe modèle mais un film que j'ai beaucoup apprécié (gay je suis pas sûr) c'est Pink Narcissus très rose ou à l'eau de rose et assez d'avant garde kitsch ; point de vue film historique il y a un film aussi très marqué homo Caligula de Tinto Brass avec Malcolm MC Dowell

    ReplyDelete
  2. J'ai vu les deux. Mon ex était un fan absolu de Pink Narcissus. (Pensez à intervenir sur ma nouvelle page "mes fils gay préférés"...) Lien ci-dessus)

    ReplyDelete

Post a Comment

Make my day!

Popular Posts (Last 7 days)