DAY 499.1 | Soledad

Casa Acantilado
by @zozaya_arquitectos⁠
⁠Photographer: @rafaelgamo







Casa Sierra Madre
by @sofiaherfon & @antonyduo⁠⁠
Renders: pictura_mx









Neuendorf House
Neuendorf House captured by @salvalopez


Visualized
by @sebastien.baert







Todos Santos, Paraderos Hotels, Baja California Sur, Mexico
Interior architecture & Interior Design: @huber_design⁠
PH: @cesarbejarstudio⁠
Arq: @rubenvaldezpractice & @yyektajo
Landscape: @polenpaisaje










Source: IGNANT (Instagram)
News & media website
Exploring contemporary aesthetics from a different perspective.


Would you live/vacation there?
Leave a comment below.







*Click*


Disclaimer: If you are the copyright owner of a photograph, video, artwork, text posted to this nonprofit blog and want it removed/credited, please contact me at mynarrowcorner@gmail.com and the item(s) will be promptly taken down/credited.


Comments

  1. Vous êtes un découvreur de pépites architecturales et moi qui était un fervent du cours d'esthétique (Le corbusier, New Brasilia, Bauhaus, Barcelone)et des mouvements en peintures , sculpture , que des bonheurs vos posts à ce sujet

    ReplyDelete
  2. J'ai fait une année en école d'archi. Quand j'ai vu le genre de jobs qu' obtenaient les diplômés de mon école, j'ai tout plaqué et je me suis orienté vers autre chose.
    Et je pense toujours que certains "architectes" devraient être pendus sur les lieux de leur forfait. C'est ce qu'on appelle la dissuasion, "deterrence" en anglais.

    ReplyDelete

Post a Comment

Make my day!

Popular Posts (Last 7 days)